LIETOŠANAS NOTEIKUMI

VISPĀRĪGI
MyCarCare un Klienta attiecības regulē šie noteikumi. Lietojot pakalpojumu, Klients tiem piekrīt. Pakalpojumu izmanto pilngadīgas personas vai ar pārstāvja piekrišanu.
MyCarCare var grozīt noteikumus, publicējot jaunu versiju. Noteicošā — latviešu valodas versija.
Aizliegta prettiesiska izmantošana, drošības apiešana, ļaunprātīga ietekmēšana.

PAKALPOJUMA SATURS
Mobilā auto apkope pie Klienta (eļļa, filtri un citi izvēlētie darbi).
Darbi tiek veikti norādītajā adresē MyCarCare apkalpošanas zonā.
Materiāli atbilst ražotāja specifikācijām; ja konkrētais modelis nav pieejams, izmantots ekvivalents (vienādas vai augstākas kvalitātes).

CENAS UN NORĒĶINI
Cenas — EUR ar PVN 21%. Gala cenu var ietekmēt zonas piemaksa pēc adreses validācijas.
Maksājumus apstrādā Swedbank AS un/vai EveryPay (PCI DSS). Pieejams: Visa, Mastercard, Apple Pay, Google Pay, internetbankas (ciktāl to nodrošina vārteja).
3-D Secure / SCA ir obligāta. Var tikt veikta kartes priekšautorizācija.
Kartes datus MyCarCare neglabā.
Tirgotājs (merchant of record): SIA MyCarCare. Transakcija kartes izrakstā var parādīties kā MYCARCARE.
Norēķinu valūta — EUR; apstrāde EEA/Latvijā (Swedbank AS/EveryPay).
Atmaksa (ja piemērojama) vienmēr uz sākotnējo maksājuma avotu.
Pēc apmaksas — apstiprinājums un rēķins uz e-pastu.
Grāmatvedības dokumenti glabājas līdz 10 gadiem.
Acīmredzamas cenu/informācijas kļūdas gadījumā MyCarCare var labot cenu vai atcelt pasūtījumu ar pilnu atmaksu.

REZERVĀCIJA, PĀRCELŠANA, ATCELŠANA
Pārcelšana/atcelšana bez maksas — vismaz 24 h iepriekš.
<24h līdz vizītei: lietotnē un mājaslapā atcelšana vai pārcelšana nav pieejama (backend ierobežojums). Nepieciešamības gadījumā rakstīt uz info@mycarcare.lv vai zvanīt +371 27344566 (darbdienās 09:00–18:00). Pieteikumi pēc darba laika tiek apstrādāti nākamajā darba dienā.
Vēlīna atcelšana — līdz 50% no pasūtījuma summas (loģistika).
No-show — ja 15–30 min logā nav piekļuves/vietas, pasūtījums tiek atcelts bez atmaksas (var piemērot gaidīšanas maksu).
Vietas atteikums — ja Klienta dēļ darbu nav iespējams uzsākt (nav piekļuves/atļaujas/drošas vietas), var piemērot līdz 50% no summas loģistikas/sagatavošanās segšanai.
“Force majeure” vai drošības dēļ vizīte var tikt pārcelta; informējam iespējami ātri.

DARBU VIETA, DROŠĪBA, VIDE
Aizliegtas/bīstamas vietas: brauktuve, publiskas/maksas stāvvietas bez atļaujas, pazemes stāvvietas ar ventilācijas ierobežojumiem u.tml.
Ierašanās logs — parasti ±30 min no rezervētā laika.
Neparedzēta kavēšanās (satiksme, laikapstākļi, ārēji faktori) ir iespējama; paziņojam pēc iespējas ātri.
Klients nodrošina legālu, drošu vietu un piekļuvi (atslēgas, apsaimniekotāja atļauja u.c.).
Vides prasības: bīstamie atkritumi (eļļas, filtri, absorbenti u.c.) tiek savākti un nodoti licencētam apsaimniekotājam; uzskaite/transportēšana — saskaņā ar normatīviem.
Darbi var tikt pārtraukti, ja pastāv piesārņojuma risks (piemēram, spēcīgi nokrišņi).

GARANTIJA UN ATBILDĪBA
Darbu garantija — 3 mēneši vai 3 000 km (kas iestājas pirmais). Materiālu defekti — pēc ražotāja garantijas.
Kvalitātes problēmas — piedāvāsim labošanu vai samērīgu atmaksu atbilstoši faktiskajai situācijai.
Garantija neattiecas uz normālu nodilumu, neatbilstošu ekspluatāciju, trešo pušu iejaukšanos, kā arī gadījumiem, kad ekspluatācija turpināta ar acīmredzamiem defektiem.
Eļļas noliešanas skrūve — ja bojāta, iestrēgusi vai nav droši atskrūvējama, darbu drīkst atteikt vai pārtraukt. Remonts uz vietas nav pienākums; var piemērot loģistikas maksu.
Atbildība — ciktāl likums pieļauj, atlīdzinām tikai tiešus pierādītus zaudējumus līdz pasūtījuma summai.
Netiešus vai izrietošus zaudējumus nesedzam, ja likums nenosaka citādi.
Civiltiesiskā apdrošināšana ir spēkā; atlīdzība atbilstoši polisei un likumam.

DISTANCES LĪGUMS UN ATTEIKUMA TIESĪBAS
Pakalpojumiem 14 dienu atteikuma tiesības neattiecas, ja izpilde sākta ar Klienta skaidru piekrišanu un informēšanu par tiesību zaudēšanu.
Obligāts apstiprinājums: “Apstiprinu, ka vēlos uzsākt pakalpojuma izpildi pirms 14 dienu atteikuma termiņa un esmu informēts(-a), ka pēc pilnas izpildes atteikuma tiesības vairs neattiecas.”

INTELEKTUĀLAIS ĪPAŠUMS UN TREŠĀS PUSES
Visa satura tiesības — SIA MyCarCare. Bez rakstiskas atļaujas kopēšana un izplatīšana ir aizliegta.
MyCarCare var iesaistīt apakšuzņēmējus, nodrošinot tādu pašu kvalitātes un konfidencialitātes līmeni.
Trešo pušu saites/pakalpojumi (maksājumi, kartes u.c.) — par tiem atbild attiecīgie sniedzēji.

SŪDZĪBAS UN STRĪDI
Sūdzības: info@mycarcare.lv (atbilde līdz 15 dienām).
Strīdi — pēc Latvijas tiesību aktiem, Latvijas tiesās.
ES ODR: ec.europa.eu/odr · Var vērsties PTAC.

PIERĀDĪJUMI UN DOKUMENTI
Foto/video fiksācija pirms/pēc darbiem kvalitātes un strīdu risināšanai (leģitīmās intereses).
Digitāls nodošanas akts (ekrānparaksts, SMS-PIN vai e-pasts). Ja Klients neapstiprina, bet turpina ekspluatēt auto, darbi uzskatāmi par pieņemtiem.
Bīstamie atkritumi tiek nodoti licencētam apsaimniekotājam. Dokumentus uzrādām VVD pēc pieprasījuma; civilpersonām netiek izsniegti.
Strīda gadījumā ierakstus (bildes, video, komunikāciju, nodošanas aktu, maksājuma žurnālus) glabājam līdz strīda atrisināšanai un noilguma termiņam.

SPĒKĀ STĀŠANĀS
Spēkā no 2025-10-21 līdz aizstāšanai ar jaunu versiju.
Pēdējoreiz atjaunots: 2025-10-21 · Versija: v2.0
Piezīme: Šī ir saistošā redakcija saskaņā ar Latvijas tiesību aktiem.
MyCarCare lietotnē redzamā juridiskā informācija ir informatīva kopija — jebkuru nesakritību gadījumā spēkā ir šeit publicētā versija.